پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150373
نقطه‌هاي خيالي
تاریخ انتشار : 1393/11/11 10:20:00
نمایش : 2814
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني KHAMENEI.IR کليپ صوتي «نقطه‌هاي خيالي» را با استفاده از بيانات رهبر انقلاب در ديدار مردم قم که فرمودند «من با مذاکره کردن مخالف نيستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت ميخواهند مذاکره کنند! من معتقدم بايد دل را به نقطههاى اميدبخش حقيقى سپرد، نه به نقطههاى خيالى نه به نقطههاى خيالى، آنچه لازم است اين است» تهيه و منتشر کرد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28815/smpf.jpg

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي که در اين صوت مي‌شنويد:
* فکر اساسى اين است که کارى کنيد که کشور از اَخم دشمن ضربه نبيند، از تحريم دشمن لطمه نخورد؛ و راههايى هست، کارهايى هست که ميشود کرد؛ بعضى را هم کردهاند و موفّق بوده است و جواب داده است؛ ميشود کارهايى کرد؛ ميشود اين حربه را از دست دشمن گرفت، والّا اگر چنانچه چشم ما به دست دشمن باشد که «آقا، اگر اينکار را نکردى تحريم باقى ميماند» [فايدهاى ندارد]؛ کمااينکه آمريکايىها با کمال وقاحت دارند ميگويند «اگر در قضيّهى هستهاى ايران کوتاه هم بيايد، تحريمها يکجا و همه برداشته نخواهد شد»، اين را صريح دارند ميگويند. اين نشاندهندهى اين است که به اين دشمن نميشود اطمينان کرد نميشود اعتماد کرد. من با مذاکره کردن مخالف نيستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت ميخواهند مذاکره کنند! من معتقدم بايد دل را به نقطههاى اميدبخش حقيقى سپرد، نه به نقطههاى خيالى نه به نقطههاى خيالى، آنچه لازم است اين است.
ديدار مردم قم ۱۳۹۳/۱۰/۱۷

* آنچه ما امروز در مجموعه‌ي رفتار دستگاه استکبار مشاهده ميکنيم، همين است؛ هدف ايجاد اختلال در نظام محاسباتي و دستگاه محاسباتي من و شما است. در ميدانهاي ديگر، استکبار نتوانسته است، کاري از او برنيامده است. در ميدانهاي واقعي، تنها دو عامل مادّي در اختيار جبهه‌ي استکبار بوده و هست: يکي تهديد نظامي، يکي تحريم. استکبار غير از اين دو هيچ چيز در اختيار ندارد. از لحاظ قدرت منطق، قدرت استدلال، توانايي بر اثبات حقّانيّت، دست استکبار بسته است. تنها دو کار ميتواند بکند: يکي تهديد نظامي است که مرتّب ميکند، يکي هم تحريم؛ اين دو هم علاج دارد. تحريم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتي بايستي خنثي کرد. اين نکته‌اي که امروز رئيس جمهور محترم گفتند؛ قبلاً هم ايشان گفته بودند و اين نکته‌ي کاملاً درستي است: برنامه‌هاي اقتصادي براساس و با فرض ماندن تحريمها بايستي برنامه‌ريزي بشود و تعقيب بشود و تحقّق پيدا بکند. فرض کنيم که اين تحريمها ذرّه‌اي و سرِ سوزني کم نخواهد شد؛ که حالا خود آنها هم همين را ميگويند. آنها هم ميگويند که تحريمها دست نخواهد خورد، حتّي از حالا شروع کردند که اگر در زمينه‌ي هسته‌اي هم به توافق برسيم، معناي آن اين نيست که همه‌ي تحريمها برداشته خواهد شد؛ هنوز چيزهاي ديگري هم هست؛ اين همان حرفي است که ما هميشه ميگفتيم. من بارها در همين جلسه و جلسات گوناگون ديگر عرض کرده‌ام(۲۴) که [موضوع] هسته‌اي بهانه است؛ مسئله‌ي هسته‌اي هم نباشد، يک بهانه‌ي ديگري مي‌آورند: مسئله‌ي حقوق بشر هست، مسئله‌ي حقوق زنان هست، مسائل گوناگون فراوان را ميسازند؛ جعل کردن و بهانه‌گيري که خيلي مايه‌اي نميخواهد، دستگاه تبليغاتي و امپراتوري تبليغاتي هم که در اختيار آنها است. بنابراين، علاج مسئله‌ي تحريم، عبارت است از همين اقتصاد مقاومتي.
ديدار مسئولان نظام ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

* يکي از لغزشگاه‌ها در ديدن واقعيت، برميگردد به درون خود ما. گاهي دلبستگيهاي ما فلج کننده است. دلبستگيهاي ما موجب ميشود که ما يک چيزهائي را واقعيت بپنداريم که واقعيت ندارد؛ در واقع خطائي است که نفس راحت‌طلب ما يا دلبسته‌ي ما به مسائل مادي، بر ما تحميل ميکند؛ در حالي که واقعيت ندارد.
ديدار کارگزاران نظام ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
 



دانلود
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html